середа, 4 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 Тема: «Котик і Півник»

Програмовий зміст: перевірити засвоєння дітьми кількісної, порядкової (прямої та зворотної) лічби, знань про геометричні фігури, частини доби; ознайомити з об’ємними геометричними фігурами; учити розрізняти поняття – «вчора», «сьогодні», «завтра», «потім», «давно», «тепер», «раніше» та правильно вживати ці слова; виховувати увагу, самостійність. Розширити уявлення дітей про право на захист та піклування.

Матеріал: магнітна дошка, котик, півник, площинні яблука, цифри від 1 до 5, геометричні фігури (площинні, об’ємні), ілюстрації частин доби, аркуші паперу, олівці. 






Структура заняття.

1. Організаційний момент. Вітаночка.

2. Дидактична гра «Порахуй».

3. Робота на аркушах паперу «Намалюй стільки ж»

4. Дидактична гра «Цифри і числа».

5. Дидактична гра «Впізнай фігуру за описом».

6. Фізкультхвилинка «Ручки вгору підіймемо».

6. Дидактична гра «Вчора, сьогодні, завтра».

7. Дидактична гра «Коли це відбулося?»

8. Підсумок.

1 коментар:

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...