Літературне образотворення
Тема: «Слухання вірша Г.Бойко «Про Юру і
фізкультуру»»
Програмовий зміст: учити дітей розуміти
зміст вірша, стежити за розвитком подій; відповідати на запитання вихователя,
висловлювати власне ставлення до героя вірша; стимулювати відповіді-міркування
на поставлені запитання; збагачувати та активувати словниковий запас дітей; формувати
вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; спонукати до запам'ятовування
віршованих рядків; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності;
розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття та
справедливості.
Структура заняття
1.
Вітаночка
2.
Гра-пантоміма
«Скульптура».
3.
Д / г «Я знаю
слово»(спортивна тематика)
4.
Відгадування
загадок про спорт.
5.
Фізкультхвилинка.
6.
Слухання
вірша Г.Бойка «Про Юру і фізкультуру».
7.
Бесіда за
змістом вірша.
Немає коментарів:
Дописати коментар