Тема: «Вербові котики»
Програмовий зміст:
розширити уяву дітей про зміни в живій природі з приходом весни; учити дітей
прийомам нетрадиційної аплікації зображувати вербові гілочки, самостійно
підбираючи необхідний матеріал; вправляти у вмінні передавати форму, величину;
сприяти оволодінню композиційними вміннями, способами та прийомами аплікації
різними зображувальними матеріалами; розвивати вміння помічати сезонні зміни в
природі; розвивати дрібну моторику рук; виховувати бажання берегти та примножувати
природу.
Матеріал: папір, вушні палички, клей,
папір кольоровий, коричневий фломастер чи олівець, клей, ножиці.
Структура заняття
1. 1. Сюрпризний
момент – вербові гілочки у вазі.
2. Загадка
про весну.
3. Художнє
слово.
4. Вірш
«Вербові котики» Г. Лазгздинь.
5. Дидактична
гра «Уяви звуки весни».
6. Розглядання
дерева – верби.
7. Показ
та пояснення.
8. Пальчикова
гімнастика «Весна».
9. Самостійне
виконання роботи.
10. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар