середа, 27 квітня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 Тема: «Нерозлучні друзі»

Програмовий зміст: продовжувати вчити порядкової лічби, називати числа в межах п’яти у прямому та зворотному порядку; закріплювати вміння співвідносити цифру з числом у межах п’яти; ознайомити з геометричною фігурою – ромбом; повторити назви геометричних фігур; закріплювати знання про частини доби; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати активність на занятті.

Матеріал: площинні зображення тварин (білочка, їжачок, ведмедик, мишка, зайчик); картки із зображенням цифр від 1 до 5, геометричні фігури, ілюстрації частин доби.

Структура заняття.

1. Організаційний момент. Вітаночка «В цьому домі ми сімя».

2. Порядкова лічба.

3. Закріплення порядкової лічби. Зворотна лічба.

4. Дидактична гра «Якої цифри не стало».

5. Фізкультхвилинка «Ручки вгору підіймемо».

6. Ознайомлення з ромбом.

7. Дидактична гра «Знайди і назви».

8. Дидактична гра «Що спочатку? Що потім?»

9. Підсумок.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...