вівторок, 12 квітня 2022 р.

Розвиток мовлення

 

Тема: «Безпека в побуті»

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; продовжувати вчити відгадувати загадки, пояснюючи відгадку; розвивати інтонаційну виразність мовлення; продовжувати вчити будувати відповідь згідно із запитаннями; учити узгоджувати іменники з числівниками; стимулювати вживання речень зі сполучниками; виховувати слухняність, обачність.

Матеріал: Грайлик (площинне зображення), небезпечні предмети, предметні малюнки небезпечних предметів, сюжетні малюнки.

Структура заняття

1.Сюрпризний момент – у гості завітав хлопчик Грайлик, який поранився ножицями.

2.Бесіда «Небезпечні предмети».

3.Відгадування загадок (голка, ніж, сірники, ножиці ), розповідь про ці предмети.

4.Вправа «Скарби з кишені».

5.Фізкультхвилинка «Один, два, три» – виконання рухів за текстом вірша.

6.Дидактична гра «Спочатку розкажи, а потім запитай» ( за сюжетними малюнками скласти розповідне речення, потім - питальне).

7.Дидактична гра «Що чим роблять?»

8.Підсумок.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...