Тема:
«Безпека в побуті»
Програмовий зміст: формувати уявлення
дітей про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; продовжувати вчити
відгадувати загадки, пояснюючи відгадку; розвивати інтонаційну виразність
мовлення; продовжувати вчити будувати відповідь згідно із запитаннями; учити
узгоджувати іменники з числівниками; стимулювати вживання речень зі
сполучниками; виховувати слухняність, обачність.
Матеріал: Грайлик (площинне зображення),
небезпечні предмети, предметні малюнки небезпечних предметів, сюжетні малюнки.
Структура заняття
1.Сюрпризний
момент – у гості завітав хлопчик Грайлик, який поранився ножицями.
2.Бесіда
«Небезпечні предмети».
3.Відгадування
загадок (голка, ніж, сірники, ножиці ), розповідь про ці предмети.
4.Вправа
«Скарби з кишені».
5.Фізкультхвилинка
«Один, два, три» – виконання рухів за текстом вірша.
6.Дидактична
гра «Спочатку розкажи, а потім запитай» ( за сюжетними малюнками скласти
розповідне речення, потім - питальне).
7.Дидактична
гра «Що чим роблять?»
8.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар