Тема: « Світлофор».
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з навколишнім світом, поглиблювати знання про правила безпечної поведінки на дорозі, закріплювати знання дітей про дорожні знаки та їх призначення; розширювати та активізувати словник за темою; розвивати в дітей
інтерес до зображувальної діяльності;
учити малювати світлофор, передаючи форму його частин ( прямокутну та круглу);
закріплювати вміння малювати олівцями; учити зафарбовувати малюнки,
використовуючи різний натиск на олівець; закріплювати знання правил дорожнього
руху; продовжувати розвивати вміння оцінювати роботи; виховувати у дітей обережність і уважність.
Матеріал:
папір у формі прямокутника, кольорові олівці, макет світлофора, картки "дорожні знаки".
Структура заняття
1.Сюрпризний момент – макет світлофора, загадка.
2.Розгляд світлофора, уточнення його форми, кольорів. Дидактична гра "Упізнай дорожній знак".
3.Показ та пояснення.
4.Пальчикова
гімнастика.
5.Самостійна робота дітей.
6. Підсумок.
Дякуємо вам за вашу працю.
ВідповістиВидалити