Програмовий
зміст: формувати
в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів; учити визначати
місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтування у просторі;
кількісну і порядкову лічбу; формувати уявлення про число 1, цифру 1;
виховувати вміння чути і виконувати інструкції вихователя.
Матеріал: лялька,
ведмедик, машина, м’яч, тигреня, картка з цифрою 1, знаки + та -, зубочистки. Структура заняття. 1. Вітаночка. 2. Сюрпризний
момент – іграшки. 3. Порівняння
множин. Лічба. 4. Число і цифра
1. 5.
Фізкультхвилинка 6. Д/г «Якої
іграшки не стало?» 7. Д/г «Що де знаходиться?»(орієнтування
в просторі) 8. Ознайомлення зі
знаками + та -. 9. Д/в «Виклади
цифру 1, знаки + та -» 10. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар