Тема: «Голосні та приголосні звуки»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей
про особливості приголосних звуків; ознайомити з фішкою для позначення
приголосних звуків; вправляти в умінні розрізняти приголосні і голосні звуки;
закріплювати вміння добирати слова із заданим звуком; складати схеми речень та
занотовувати їх; розвивати дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух;
виховувати інтерес до навчання.
Матеріал: аркуш паперу,
простий олівець, фішки для звукового аналізу слів.
Структура заняття.
1. Вітаночка.
2. Відео «Голосні та
приголосні звуки»
3. «Казка про звуки»
4. Фізкультхвилинка
5. Д/г «Голосний чи
приголосний?»
6. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар