четвер, 27 жовтня 2022 р.

Інформаційний бюлетень для батьків

  "Ейдетичний розвиток дошкільнят вдома"

Ейдетичний розвиток дитини - це важливий і значущий процес для гармонійного розвитку дитини. Займатися з дитиною можна в будь-який час, під час прогулянки, за обідом або навіть перед сном. Це просто гра з маленькими дослідниками.

 ·        Наприклад, повертаючись додому, пройдіть з дитиною незнайомими вулицями, запропонуйте їй запам’ятати новий маршрут, звертаючи увагу на всі об’єкти, вивіски, що трапляються на шляху. Вдома за картою міста можна простежити весь шлях; нехай дитина згадає, що бачила на кожному перехресті, вулиці, біля певного будинку.

·        На прогулянці в парку зверніть увагу дитини на те, що дерево схоже на 1, а обрис лавки – 4. Запропонуйте їй позмагатися, хто в парку знайде більше цифр або літер.

·        Запропонувати пошукати цифри (літери) в рисах вашого обличчя, у лініях рук, на картинах, розповісти яку тварину нагадують та чи інша цифра

·        Можна запропонувати відтворити обриси цифр чи літер, приймаючи різні положення тіла.

·        Дітям подобаються нестандартні порівняння. Запропонуйте малюкові намалювати вірш або яку - небудь дію, наприклад дієслово «йде». Якщо намалює людину, яка йде, запитайте як йде дощ, годинник…

·        З метою розвитку уяви та образного мислення корисно давати дитині роздивитися малюнок з багатьма деталями, а після цього просити уявити зображення та з пам’яті описати його.

·        Гра «Заклей дірки» візьміть будь-які картинки зі старих журналів чи старі листівки, газети( зображення повинно бути зрозумілим для малюка) та виріжте квадрати, круги, трикутники. Наклейте цю картинку з прорізами  на білий папір та запропонуйте  дитині закрити на папері порожні місця відповідними фігурами, які були вирізані.

·        Гра «Вгадай, що я роблю». Запропонуйте дитині вгадати які дії ви імітуєте(мовчки): умивання, чищення зубів... Після кількаразового проведення поміняйтеся ролями.

·        Гра «Помалюємо». Наклейте на чистий аркуш паперу зображення різноманітних предметів, тварин і попросіть дитину з’єднати їх лініями. Під час виконання цього завдання обговорюйте з малюком, чому він з’єднує зображення саме таким чином, які асоціації в нього виникають між тваринами і предметами.

·        Гра «Що це?» На прогулянці, після рухливих ігор, присядьте з малюком на лавку, оберіть будь-які 3 предмета в полі зору(травинку, камінець, листок…). Нехай малюк обере один із предметів і водить ним по вашій руці доти, поки ви із заплющеними очима не визначите на дотик, який це предмет. Після того, як дитина засвоїть гру, потрібно помінятися з нею ролями..

·        Дорогою до садочка звертайте увагу на форму хмаринок, роздивляйтесь контур та листя дерев, виблискування снігу на сонці. Прищепіть малюкові звичку помічати навколо себе нове, прекрасне, цікаве й досліджувати його за допомогою всіх органів чуття. Такі ігри потребують від дошкільнят значних розумових зусиль і сприяють розвитку ейдетичних здібностей.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...