пʼятниця, 30 вересня 2022 р.

Фізкультура

 Тема: "Відбивання м’яча, просуваючись вперед.

 Стрибки на місці, з ноги на ногу"

Підготовка руки дитини до письма

 Заняття 3.

Програмовий зміст: вправляти дітей в написанні вертикальних та горизонтальних ліній, дотримуючись вказівок; удосконалювати вміння правильно тримати олівець. Розвивати окомір. Виховувати посидючість.



Художня література

  Читання оповідання  

В. Сухомлинського «Як починається осінь»

Програмовий міст: вчити дітей сприймати змальовані словами образи природи рідної землі; вчити спостерігати за явищами природи і їх змінами уточнити та розширити знання ознак осені; формувати вміння розуміти красу художніх творів;  розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, здатність спілкуватися рідною мовою, слухове сприймання, творчу уяву; коректувати вади звуковимови, збагачувати словниковий запас  дітей; виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю. виховувати бережливе ставлення до довкілля, вміння милуватися природою та її красою, відчуття краси слова.



Ліплення

 "Овочі та фрукти"

Програмовий зміст: вчити дітей створювати об’ємні композиції (натюрморти) з пластиліну; вдосконалювати образотворчу техніку (самостійно вибирати спосіб і засоби ліплення); розвивати композиційні вміння — розміщувати кілька об’єктів, складаючи гармонійну композицію (великі — у центрі або на передньому плані, дрібні — зверху чи збоку). 




четвер, 29 вересня 2022 р.

Фізкультура на повітрі

Комплекс ЗРВ з малим м’ячем.

Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей виконувати вправи чітко, з максимальним навантаженням, вправно тримаючи м’яч у руках та використовуючи його як спортивне знаряддя. Розвивати координацію. Виховувати старанність, наполегливість.

https://dnz27veselka.blogspot.com/2022/09/blog-post_36.html


Навчання елементів грамоти

Тема: «Ми слова вивчаємо – ними розмовляємо»

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про те, що слова мають значення; учити добирати слова назви предметів, слова – ознаки, слова – дії; вправляти в умінні визначати предмет за ознаками та діями; розрізняти живі та неживі предмети й ставити до них запитання хто? Або що?; розвивати мислення, швидкість мовлення; виховувати стриманість, культуру спілкування.
Матеріал: лялька, предметні картинки, онлайн ігри.
Структура заняття.
1. Організаційний момент. Вітаночка.
2. Дидактична гра «Слова назви предметів. Поняття ХТО? або ЩО?». https://www.youtube.com/watch?v=Yt6nfcP3edg   
3. Словесна гра «Слова-ознаки»
https://www.youtube.com/watch?v=BtXvKg2TjSI
4. Дидактична вправа «Слова-дії».
https://www.youtube.com/watch?v=iOdmhIJWr2M
5. Фізкультхвилинка «Тук,тук,тук!»
https://youtu.be/lciC0cPqXX0   
6. Дидактична вправа «Пригадай»
8. Підсумок.

























СХД

 «В гостях у вересня»

Мета: ознайомити дітей з подіями які відбуваються упродовж вересня – у природі, у людському житті, які свята, тематичні дні є у вересні. Спонукати до відображення своїх вражень різними художніми способами. Розвивати фантазію, творчі здібності.


https://www.youtube.com/watch?v=_y1_JJ5gLs4


Музика

 Тема: "Музика грає про почуття розповідає"



ЦУПЖ

 Тема. «Казка про Андрійка та армію гострих ножиць»          

З метою закріплення знань про те, що не можна грати з гострими предметами; вчити слухатися матусю та вміти визнавати свої помилки.


https://www.youtube.com/watch?v=EXdDB_0qTcU


Розвага

 «Театр тіней»

Розвивати абстрактне мислення, акторські та сценарні здібності.


https://youtu.be/ZUD1yWvoFWE


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

  Тема: «Геометричні фігури»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про геометричні фігури; їх назви; розвивати вміння порівнювати геометричні фігури за кольором, розміром, формою; виховувати посидючість.








Відео «В країні геометричних фігур»
https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo

Дидактична гра  «Цікаві завдання від лиса Микити»  https://youtu.be/qRf1Bzn-7nw


Дитина в природному довкіллі

 Тема «Дарунки осені»

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про рослини як частину живої природи; дати поняття про частини рослин; учити розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини; закріплювати знання про овочі, фрукти та ягоди, учити їх називати та відрізняти; формувати уявлення про їх користь для людини; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати; викликати бажання досліджувати об’єкти природи; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.

Матеріали: добірка розвиваючих онлайн ігор по темі заняття

Розвиток мови

 Тема: «Життя рослин восени»

Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати дітей з особливостями сезонних змін у природі, розвивати пізнавальний інтерес до природи; удосконалювати граматичну правильність мови у вихованців; збагачувати словник дітей, учити їх логічно і послідовно будувати розповіді; удосконалювати навички вживання дієслів у різних формах; сприяти розвитку зв’язного мовлення засобами творів живопису; розвивати творчу активність дітей.

Матеріал:  ігри, відео, ілюстрації по темі.






Піший перехід до укриття

Мета: ознайомити дітей із призначенням укриття; основними правилами його облаштування. Закликати дотримуватись правил безпеки при сигналах повітряної тривоги.



 

Малювання

 Тема: «Петриківський розпис»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із народним декоративним мистецтвом Петриківський розпис. Навчати помічати художні елементи, що визначають специфіку «казкової Петриківки». Учити малювати на папері візерунки з рослинних елементів за мотивами петриківського розпису за допомогою пальчиків. Розвивати естетичний смак. Виховувати стійкий інтерес до народного мистецтва.

Матеріали та обладнання: відео заняття, гуашеві фарби, папір, серветки.



https://www.youtube.com/watch?v=-7ns3ZD-Edw


Конструювання

 Тема: Вироби із шишок, каштанів, жолудів

Програмовий зміст: ознайомити малят з виготовленням різних виробів із шишок, каштанів, жолудів. Розвивати фантазію, дрібну моторику пальців рук. Виховувати посидючість та бажання створювати конструкції з природніх матеріалів.

Матеріал: шишки, жолуді, каштани, пластилін, зубочистки або сірники.


https://www.youtube.com/watch?v=B9h7Uc7yTQ8


Перегляньте разом з дітьми

 Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: 

повітряний змій

Дитина в соціумі

Тема: «Техногенні катастрофи – що це?»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із поняттям техногенна катастрофа, вияснити її причини і наслідки; формувати екологічно-доцільну поведінку; виховувати бажання берегти природу і спонукати до цього інших.

Матеріал: відео матеріали по темі.







пʼятниця, 23 вересня 2022 р.

Художня література. Літературно-театралізована діяльність

 Тема. «Від усмішки йде до всіх тепло» за оповіданням  В.Сухомлинського «Усмішка»

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з творами  В.Сухомлинського. Розвивати у дітей моральні якості через  ознайомлення з  оповіданнями В.Сухомлинського. Виховувати доброзичливість, бажання робити добрі  справи.

Матеріал: аудіоказка, ілюстрації




четвер, 22 вересня 2022 р.

Підготовка руки дитини до письма.

Тема: «Заняття 2»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися з зошитом. Вчити  писати горизонтальні та вертикальні лінії. Звертати увагу на правильне тримання олівця під час письма. Формувати готовність до письма; виховувати бажання навчатися письму.


Фізкультура

Руханка з м'ячем 

Програмовий зміст: навчати дітей кидати та ловити м’яч, правильно охоплюючи його руками.  Розвивати координацію, уважність, спритність. Виховувати інтерес до заняття, бажання займатися спортом.


 

середа, 21 вересня 2022 р.

СХД

  "Городня-хороводня"

Мета: актуалізувати уявлення дітей про овочі. Вдосконалювати навички художньої діяльності, застосовувати раніше набуті знання та вміння. Підтримувати віру в успішне здійснення задуму.


https://youtu.be/QLNRbUsVHAM

Навчання елементів грамоти

 Тема: «Слова – назви дій»

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово — назва дії»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів — назв дій і відповідати на них; продовжувати вчити добирати риму; учити підтримувати розмову, запропоновану вихователем; виховувати інтерес до занять.

Матеріал: іграшка Буратино; предметні малюнки.




Фізкультура на повітрі

 «Вправи з м’ячем»

Програмовий зміст: удосконалювати навички дітей утримувати мяч під час виконання вправ, відбивати мяч об підлогута ловити його обома руками.



Розвага

 Тема: «Я та мої друзі»

(перегляд мультфільмів про дружбу)

Мета: формувати у дітей узагальнене поняття про дружбу і товаришування, хороші та погані вчинки; сприяти розвитку духовності кожної дитини; формувати якості, необхідні для спілкування: симпатію, відкритість, доброзичливість; сприяти усвідомленню дітьми важливості дружби, формуванню атмосфери доброзичливості. Плекати вміння товаришувати, радіти спілкуванню з друзями, відчувати вдячність за їхню допомогу та підтримку.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 Тема: «Іграшки в гостях у малят»

Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтування у просторі; кількісну і порядкову лічбу; формувати уявлення про число 1, цифру 1; виховувати вміння чути і виконувати інструкції вихователя.






Фізкультура

Тема. «Мій веселий м’яч»

Програмовий зміст: удосконалювати навички кидання та ловіння м’яча, вправляти у різних видах ходьби, сприяти загальному фізичному розвитку, формувати стійкий інтерес до занять з фізкультури.

Обладнання: м’яч.


https://www.youtube.com/watch?v=ex_YY10dPt0


ЦУПЖ

 Тема:«Помирімося, не сварімося!»          

Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей поняття друг, дружба. Закріпити закони дружби. В процесі перегляду навчати сприймати інформацію, цінувати та вчитися на думках інших. Формувати навички міжособистісного спілкування.


https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc


https://www.youtube.com/watch?v=2Z10vf1wYe4

https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs

вівторок, 20 вересня 2022 р.

"Як зробити свій будинок безпечнішим під час війни"


 



Фізкультура на повітрі

 Руханка «Якщо друзі усміхаються тобі»

Програмовий зміст: продовжувати вчити малят узгоджувати рухи з музичним супроводом, викликати бажання самостійнов иконувати вправи руханки, емоційно реагувати на слова музичного супроводу. Виховувати позитивні емоції.

https://www.youtube.com/watch?v=Ofr_NZkInoM

Музика

 Тема: «Бджілка завітала до діток»

Мета: формувати стійкий інтерес до музичних занять. Виховувати бажання грати в музичні ігри.



Дитина в природному довкіллі

 Тема «Лікарські рослини»

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з лікарськими рослинами; формувати уявлення про найголовнішу цінність у житі людини -здоров’я; пробуджувати бажання спілкуватися з природою, звертатися до неї за допомогою; виховувати бажання вивчати та охороняти лікарські рослини; розвивати увагу, пізнавальний інтерес.

Обладнання: презентація, відео, лялька

https://www.youtube.com/watch?v=rlwsCThC-90