Тема: "Відбивання м’яча, просуваючись вперед.
пʼятниця, 30 вересня 2022 р.
Підготовка руки дитини до письма
Заняття 3.
Програмовий зміст: вправляти
дітей в написанні вертикальних та горизонтальних ліній, дотримуючись вказівок;
удосконалювати вміння правильно тримати олівець. Розвивати окомір. Виховувати
посидючість.
Художня література
Читання оповідання
В. Сухомлинського «Як починається осінь»
Програмовий міст: вчити дітей сприймати змальовані словами образи природи рідної землі; вчити
спостерігати за явищами природи і їх змінами уточнити та розширити знання ознак
осені; формувати вміння розуміти красу художніх творів; розвивати спостережливість, зв’язне
мовлення, здатність спілкуватися рідною мовою, слухове сприймання, творчу уяву;
коректувати вади звуковимови, збагачувати словниковий запас дітей; виховувати любов і шанобливе
ставлення до природи рідного краю. виховувати бережливе ставлення до
довкілля, вміння милуватися природою та її красою, відчуття краси слова.
Ліплення
"Овочі та фрукти"
Програмовий зміст: вчити
дітей створювати об’ємні композиції (натюрморти) з пластиліну; вдосконалювати
образотворчу техніку (самостійно вибирати спосіб і засоби ліплення); розвивати
композиційні вміння — розміщувати кілька об’єктів, складаючи гармонійну
композицію (великі — у центрі або на передньому плані, дрібні — зверху чи
збоку).
четвер, 29 вересня 2022 р.
Фізкультура на повітрі
Комплекс ЗРВ з малим м’ячем.
Програмовий зміст:
закріплювати вміння дітей виконувати вправи чітко, з максимальним
навантаженням, вправно тримаючи м’яч у руках та використовуючи його як
спортивне знаряддя. Розвивати координацію. Виховувати старанність,
наполегливість.
https://dnz27veselka.blogspot.com/2022/09/blog-post_36.html
Навчання елементів грамоти
Тема: «Ми слова вивчаємо – ними розмовляємо»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про те, що слова мають значення; учити добирати слова назви предметів, слова – ознаки, слова – дії; вправляти в умінні визначати предмет за ознаками та діями; розрізняти живі та неживі предмети й ставити до них запитання хто? Або що?; розвивати мислення, швидкість мовлення; виховувати стриманість, культуру спілкування.1. Організаційний момент. Вітаночка.
2. Дидактична гра «Слова назви предметів. Поняття ХТО? або ЩО?». https://www.youtube.com/watch?v=Yt6nfcP3edg
https://www.youtube.com/watch?v=BtXvKg2TjSI
4. Дидактична вправа «Слова-дії».
https://www.youtube.com/watch?v=iOdmhIJWr2M
5. Фізкультхвилинка «Тук,тук,тук!»
https://youtu.be/lciC0cPqXX0
8. Підсумок.
СХД
«В гостях у вересня»
Мета: ознайомити дітей з
подіями які відбуваються упродовж вересня – у природі, у людському житті, які
свята, тематичні дні є у вересні. Спонукати до відображення своїх вражень
різними художніми способами. Розвивати фантазію, творчі здібності.
https://www.youtube.com/watch?v=_y1_JJ5gLs4
середа, 28 вересня 2022 р.
ЦУПЖ
Тема. «Казка про Андрійка та армію гострих ножиць»
З метою закріплення знань про те, що не
можна грати з гострими предметами; вчити слухатися матусю та вміти визнавати
свої помилки.
https://www.youtube.com/watch?v=EXdDB_0qTcU
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Геометричні фігури»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про геометричні фігури; їх назви; розвивати вміння
порівнювати геометричні фігури за кольором, розміром, формою; виховувати
посидючість.
Відео «В країні
геометричних фігур»
https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo
Дидактична гра
«Цікаві завдання від лиса Микити» https://youtu.be/qRf1Bzn-7nw
понеділок, 26 вересня 2022 р.
Дитина в природному довкіллі
Тема «Дарунки осені»
Програмовий зміст:
продовжувати формувати уявлення дітей про рослини як частину живої природи;
дати поняття про частини рослин; учити розрізняти дерева, кущі, трав’янисті
рослини; закріплювати знання про овочі, фрукти та ягоди, учити їх називати та
відрізняти; формувати уявлення про їх користь для людини; розвивати вміння
порівнювати, аналізувати, узагальнювати; викликати бажання досліджувати об’єкти
природи; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля.
Розвиток мови
Тема: «Життя рослин восени»
Програмовий
зміст: продовжити
ознайомлювати дітей з особливостями сезонних змін у природі, розвивати
пізнавальний інтерес до природи; удосконалювати граматичну правильність мови у
вихованців; збагачувати словник дітей, учити їх логічно і послідовно будувати
розповіді; удосконалювати навички вживання дієслів у різних формах; сприяти
розвитку зв’язного мовлення засобами творів живопису; розвивати творчу
активність дітей.
Матеріал: ігри, відео, ілюстрації по темі.
Піший перехід до укриття
Малювання
Тема: «Петриківський розпис»
Програмовий зміст: ознайомити
дітей із народним декоративним мистецтвом Петриківський розпис. Навчати
помічати художні елементи, що визначають специфіку «казкової Петриківки». Учити
малювати на папері візерунки з рослинних елементів за мотивами петриківського
розпису за допомогою пальчиків. Розвивати естетичний смак. Виховувати стійкий
інтерес до народного мистецтва.
Матеріали та
обладнання: відео заняття, гуашеві фарби, папір, серветки.
https://www.youtube.com/watch?v=-7ns3ZD-Edw
Конструювання
Тема: Вироби із шишок, каштанів, жолудів
Програмовий зміст:
ознайомити малят з виготовленням різних виробів із шишок, каштанів, жолудів.
Розвивати фантазію, дрібну моторику пальців рук. Виховувати посидючість та
бажання створювати конструкції з природніх матеріалів.
Матеріал: шишки, жолуді, каштани, пластилін,
зубочистки або сірники.
https://www.youtube.com/watch?v=B9h7Uc7yTQ8
Дитина в соціумі
Тема: «Техногенні катастрофи – що це?»
Програмовий зміст: ознайомити дітей із поняттям техногенна
катастрофа, вияснити її причини і наслідки; формувати екологічно-доцільну
поведінку; виховувати бажання берегти природу і спонукати до цього інших.
Матеріал: відео матеріали по темі.
пʼятниця, 23 вересня 2022 р.
Художня література. Літературно-театралізована діяльність
Тема. «Від усмішки йде до всіх тепло» за оповіданням В.Сухомлинського «Усмішка»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити
дітей з творами В.Сухомлинського. Розвивати у дітей моральні якості через
ознайомлення з оповіданнями В.Сухомлинського. Виховувати доброзичливість,
бажання робити добрі справи.
Матеріал: аудіоказка, ілюстрації
четвер, 22 вересня 2022 р.
Підготовка руки дитини до письма.
Тема: «Заняття 2»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися з зошитом. Вчити писати горизонтальні та вертикальні лінії. Звертати увагу на правильне тримання олівця під час письма. Формувати готовність до письма; виховувати бажання навчатися письму.Фізкультура
Руханка з м'ячем
Програмовий зміст: навчати дітей кидати та ловити м’яч, правильно охоплюючи його руками. Розвивати координацію, уважність, спритність. Виховувати інтерес до заняття, бажання займатися спортом.
середа, 21 вересня 2022 р.
СХД
"Городня-хороводня"
Мета:
актуалізувати
уявлення дітей про овочі. Вдосконалювати навички художньої діяльності,
застосовувати раніше набуті знання та вміння. Підтримувати віру в успішне
здійснення задуму.
https://youtu.be/QLNRbUsVHAM
Навчання елементів грамоти
Тема: «Слова – назви дій»
Програмовий
зміст:
розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово —
назва дії»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів — назв дій і
відповідати на них; продовжувати вчити добирати риму; учити підтримувати
розмову, запропоновану вихователем; виховувати інтерес до занять.
Матеріал: іграшка Буратино; предметні малюнки.
Фізкультура на повітрі
«Вправи з м’ячем»
Програмовий зміст: удосконалювати навички дітей утримувати мяч під час виконання вправ, відбивати мяч об підлогута ловити його обома руками.Розвага
Тема: «Я та мої друзі»
(перегляд
мультфільмів про дружбу)
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Іграшки в гостях у малят»
Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтування у просторі; кількісну і порядкову лічбу; формувати уявлення про число 1, цифру 1; виховувати вміння чути і виконувати інструкції вихователя.
Фізкультура
Тема. «Мій веселий м’яч»
Програмовий
зміст: удосконалювати
навички кидання та ловіння м’яча, вправляти у різних видах ходьби, сприяти
загальному фізичному розвитку, формувати стійкий інтерес до занять з
фізкультури.
Обладнання: м’яч.
https://www.youtube.com/watch?v=ex_YY10dPt0
ЦУПЖ
Тема:«Помирімося, не сварімося!»
Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей поняття друг, дружба. Закріпити закони
дружби. В процесі перегляду навчати сприймати інформацію, цінувати та вчитися
на думках інших. Формувати навички міжособистісного спілкування.
https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc
https://www.youtube.com/watch?v=2Z10vf1wYe4
Фізкультура на повітрі
Руханка «Якщо друзі усміхаються тобі»
Програмовий зміст: продовжувати вчити малят узгоджувати рухи з музичним супроводом, викликати
бажання самостійнов иконувати вправи руханки, емоційно реагувати на слова музичного
супроводу. Виховувати позитивні емоції.
Музика
Тема: «Бджілка завітала до діток»
Мета: формувати стійкий інтерес до
музичних занять. Виховувати бажання грати в музичні ігри.
Дитина в природному довкіллі
Тема «Лікарські рослини»
Програмовий зміст: продовжувати
знайомити дітей з лікарськими рослинами; формувати уявлення про найголовнішу
цінність у житі людини -здоров’я; пробуджувати бажання спілкуватися з природою,
звертатися до неї за допомогою; виховувати бажання вивчати та охороняти
лікарські рослини; розвивати увагу, пізнавальний інтерес.
Обладнання:
презентація, відео, лялька
https://www.youtube.com/watch?v=rlwsCThC-90