Тема: «Бджілку й джмеля –
остерігайся, дітвора!»
Програмовий зміст:
Дати дітям знання про життя комах;
розвивати вміння розпізнавати (метелика, коника, бджілку, семикрапкове сонечко,
джмеля, осу, комара) за зовнішнім виглядом, учити виділяти і характеризувати
особливості способу їх життя; узагальнити уявлення дітей про небезпеку від
укусів комах; формувати вміння помічати цікаві явища в природі;
виховувати дбайливе ставлення до живої природи;
звукова
культура: удосконалювати вимову звука [ж], розвивати мовне дихання;
граматика: формувати навички вживання
прикметників разом з іменниками, звертати
увагу дітей на форми іменників чоловічого роду в родовому відмінку (метелика,
джмеля, коника);
словник: поповнити словник дітей словами-назвами комах, ввести у словник узагальнююче слово комахи;
розвивати фантазію під час виконання
аплікації.
Матеріал: презентація «Комахи», матеріал для гри “
Кого не стало?”, матеріали для аплікації: кольоровий папір, ножиці, клей, пензлик для клея, серветки.
Структура заняття
1. Вітаночка
2. «Комахи» https://www.youtube.com/watch?v=0AKMED70oaE
3. «Небезпечні комахи» https://www.youtube.com/watch?v=tVuG3lgJIAI
4. Дидактична гра «Кого не
стало?» - використання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.
5. Дидактична вправа «Джмелик та бджілка»
6. Виготовлення метелика з паперу способом
вирізування із паперу складеного вдвоє, прикрашання аплікацією крилець.
5. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар