середа, 20 липня 2022 р.

Заняття комунікативно-мовленнєвого напряму + БЖД + аплікація

 

Тема: «Бджілку й джмеля – 

остерігайся, дітвора!»

Програмовий зміст: 
Дати дітям знання про життя комах; розвивати вміння розпізнавати (метелика, коника, бджілку, семикрапкове сонечко, джмеля, осу, комара) за зовнішнім виглядом, учити виділяти і характеризувати особливості способу їх життя; узагальнити уявлення дітей про небезпеку від укусів комах; формувати вміння помічати цікаві явища в природі; виховувати дбайливе ставлення до живої природи;
звукова культура: удосконалювати вимову звука [ж], розвивати мовне дихання;

граматика: формувати навички вживання прикметників разом з іменниками, звертати увагу дітей на форми іменників чоловічого роду в родовому відмінку (метелика, джмеля, коника);
словник: поповнити словник дітей словами-назвами комах, ввести у 
словник узагальнююче слово комахи;

розвивати фантазію під час виконання аплікації.
Матеріал: 
презентація «Комахи», матеріал для гри “ Кого не стало?”, матеріали для аплікації: кольоровий папір, ножиці, клей, пензлик для клея, серветки.

Структура заняття

1. Вітаночка

2. «Комахи» https://www.youtube.com/watch?v=0AKMED70oaE  

3. «Небезпечні комахи» https://www.youtube.com/watch?v=tVuG3lgJIAI

4. Дидактична гра «Кого не стало?» - використання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.

5. Дидактична вправа «Джмелик та бджілка»

6. Виготовлення метелика з паперу способом вирізування із паперу складеного вдвоє, прикрашання аплікацією крилець.

5. Підсумок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...