середа, 13 липня 2022 р.

Інтегроване заняття

 Тема: «А є здоров’я – буде все як треба, 
сміятиметься сонечко із неба»

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про здоровий спосіб життя; формувати уявлення про вітаміни та їх класифікацію; продовжувати формувати поняття «корисні» продукти; закріпити назви лікарських рослин; збагачувати словник дітей прикметниками (апельсиновий, ананасовий, томатний); розвивати пам'ять, увагу, мислення, зв’язне мовлення дітей спираючись на демонстраційний матеріал; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Матеріал: мнемокарти про здоровий спосіб життя; презентації «Де живуть вітаміни», «Корисно чи ні», «З чого сік»; іграшкове ліжко; іграшка – ведмедик; кошик; м’ята, калина, шипшина.







 

Хід заняття

І. Вступна частина

Психогімнастика «Доброго ранку»

Доброго ранку сонце привітне,

Доброго ранку небо блакитне,

Доброго ранку в небі пташки.

Доброго ранку тобі і мені.

-Діти я отримала лист. Лист  надіслав нам Лікар Айболить. Давайте подивимось, що він нам написав.

«Доброго ранку діти! Пише вам Айболит. Навесні часто хворіють малята і я не знаю, що робити, можливо ви знаєте. Підкажіть, допоможіть, що потрібно робити, щоб бути здоровим»

-А ми з вами знаємо, що потрібно робити щоб бути здоровими? (Так)

- Підскажемо Айболиту?(Так)

- А потім відправимо йому листа, щоб  в нього не хворіли малята.

ІІ. Основна частина

- Давайте переглянемо картки, я вам покажу, а ви подумайте, що вони можуть означати.

Робота з мнемокартками

Щоб бути здоровими потрібно…

1.Дотримуватися режиму дня.

2.Одягатися по погоді.

3. Їсти овочі і фрукти.

4.Ходити на прогулянку.

5. Загартовуватися.

6.Мити руки.

7.Завжди посміхатися.

8.Займатися спортом.

9.Чистити зуби.

10. Купатися.

-Ось такі прості правила, ми повинні дотримуватись, щоб бути здоровими.

- Дітки, а давайте з вами розкажемо прислів’я про здоров’я які ми знаємо.

«Без здоров’я немає щастя»

«Здоров’я за гроші не купиш»

«Сонце, повітря, вода – наші найкращі друзі»

«Найбільше багатство – це здоров’я.»

-Молодці, отже здоров’я, для людини – це найбільший скарб.

-Малята, в мене є для вас невеличкий віршик, ось послухайте уважно, і скажіть про що він.

 

Диво – вітамін

От так, диво вітамін,

Круглий наче апельсин.

Проміння сонячне дає…

Велика сила в ньому є.

Здоров’я він дарує всім

Усі товаришують з ним

Сили він дає дитині,

Тому приймайте вітаміни.

- Про що йдеться у віршику? (Про вітаміни)

- Отже, щоб бути здоровими, що потрібно вживати? (Вітаміни)

- Скажіть, а де містяться вітаміни? ( Вітаміни містяться в овочах, фруктах)

- Як одним словом можна назвати? (Вітаміни живуть в корисних продуктах)

- От зараз ми і подивимось де живуть вітаміни.

Перегляд відео «Де живуть вітаміни» https://www.youtube.com/watch?v=ujt0BqMH4Qo

  Якщо ви хочете добре рости  і добре бачити потрібно їсти, капусту моркву, помідори. Це вітамін А. Кожен вітамін має свій будиночок.

  Якщо ви хочете бути сильними і мати гарний апетит потрібно їсти м'ясо, яблука, хліб. Це вітамін В

  Якщо ви хочете щоб ваші кістки і зуби були міцними і здоровими, потрібно їсти картоплю, рибу, сир, яйця,  пити молоко, це вітамін D.

  Якщо ви хочете менше хворіти і бути бадьорими, потрібно їсти лимон, апельсин, цибулю. Це вітамін С.

- Вітаміни зміцнюють наш організм і борються з хворобами, отже, як ви думаєте вітаміни нам потрібні?

-Чому вони такі важливі? (Вони зміцнюють наш організм) Де вони містяться? (В корисних продуктах)

-А скажіть, в магазині продають лише корисні продукти? (Ні)

- А які ще продають? (Не корисні, шкідливі).

- Так малята, і зараз я вам пропоную визначити де корисний продукт, а де шкідливий.

·         Якщо ви думаєте, що це корисний продукт, то піднімаєте зелену картку, а якщо шкідливий то червону.

Дидактична гра «Корисно чи ні». https://www.youtube.com/watch?v=vCdOsZJJ7SY

- Які корисні продукти потрібно вживати? (Яйця, моркву, м'ясо, хліб, молоко, сир, яблучний сік)

-Які не потрібно вживати? (Чіпси, цукерки)

-Ось ми з вами сказали, що яблучний сік це корисний продукт, скажіть, якщо сік яблучний, то з чого його зробили? (Із яблук)

-Правильно, давайте з вами ще зробимо сік.

Дидактична гра «З чого сік»

-Малята, ось ми з вами говорили щоб бути здоровими, потрібно чим займатися? (Спортом).

Давайте і ми з вами трішки позаймаємось.

Фізхвилинка

Лунає телефонний дзвінок.

-Ало! Хто це?

(Звучить аудіозапис)

«Привіт, діти. Це телефонує ведмедик. В мене трапилась біда, я дуже захворів, у лікаря Айболиту багато хворих і він не зможе до мене прийти. Малята допоможіть будь - ласка вилікуйте мене»

-Дітки, ведмедик дуже захворів, тому  нам потрібно піти до нього, допомогти йому. Допоможемо ведмедику?(Так)

-А ми можемо піти так, без нічого? (ні)

-А, що нам потрібно взяти? (Ліки, пігулки)

-Ліки теж непогано, а діти можуть без дозволу дорослого брати ліки? (Ні)

-Так, не можна без дорослих брати ліки, якщо з ними гратися  вони можуть нашкодити.

- А крім пігулок, чим його ще можна вилікувати? (Ромашкою, калиною, малиною, м’ятою, мати-й-мачухою, шипшиною)

-Так, а як одним словом можна назвати ці рослини? (Лікарські)

Відео «Лікарські рослини»

https://www.youtube.com/watch?v=rlwsCThC-90

-Ось і ведмедик, він такий хворий, дітки, а давайте нагадаємо ведмедику чим його можна вилікувати. Якими лікарським рослинами. (Ромашкою, калиною, шипшиною, м’ятою, мати – й – мачухою.)

-Розумнички, тепер  ведмедику ти будеш знати чим себе лікувати.

-А щоб ти швидше вилікувався, я тобі принесла ось такий кошик. Нехай тобі матуся, заварить чай.

-До побачення ведмедику!

ІІІ. Підсумок.

-Малята, отже що потрібно робити щоб бути здоровими?

-А якщо раптово хтось захворів? Чим потрібно лікуватися?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...