Тема: «Чарівниця - вода»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з особливостями води, її властивостями та якостями, збагатити уявлення про воду, як про цінний та корисний продукт, розвивати інтерес до дослідницької діяльності. Формувати у малят вміння знаходити цікаве та незвичайне поруч, у доступних для спостереження та вивчення предметів, а саме – води, адже вона існує довкола нас. Виховувати у дітей дбайливе ставлення до води.Матеріали
та обладнання: відео-презентація «Дітям про воду»,
склянка з питною водою, цукор, ложка, кубики льоду.
Структура заняття.
1.
Організаційний момент. Вітаночка.
2. Перегляд відео презентації «Дітям про воду»
https://www.youtube.com/watch?v=E5TYOldUJo8
3. Д/гра «Навіщо
потрібна вода».
4. Досліди
з водою.
5. Фізкультхвилинка
Із джерельця наберу
свіжої водиці
І нап’юся досхочу
прозорої живиці.
Нею ручки я помию, личко
намочу.
І рослинкам дам
попити,
бо вони теж хочуть
жити.
6. Перегляд відео досліду «Крокуюча вода»
https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw
7.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар