вівторок, 17 травня 2022 р.

Онлайн-бесіда для батьків

  «Поведінка батьків 

приклад для наслідування»

Дошкільний вік ваших дітей – це важливий період для виховання й розвитку тих умінь і навичок, які слугуватимуть їх здоров’ю все життя. І не менш важливий період для закладання підвалин міцного здоров’я, здорової психіки, моральної стійкості, гармонійного розвитку, уміння і потреби саморозвитку.

   Психолого-педагогічною наукою доведено, що пізнання навколишнього світу починається із сприймання предметного середовища. Малюк тягнеться до предметів та речей, що навколо нього, але в цьому може критися небезпека для його здоров'я і навіть життя.

    Виховуючи дитину і прищеплюючи їй необхідні навички безпечної поведінки в побуті, на вулиці,  в природі, між іншими людьми ми, перш за все, самі повинні бути взірцем поведінки. Тому що наслідування, як відомо, одна з особливостей дитячої психіки, характерна риса дошкільника і разом з тим своєрідний спосіб засвоєння знань. Через відсутність життєвого досвіду діти наслідують правильні і негативні дії та вчинки старших, тому, тільки за умови тісного зв'язку з сім'єю можна досягти бажаних результатів у формуванні у дітей свідомої безпечної поведінки в довкіллі.

 - Де були – не скажемо,                      
- Що бачили – покажемо.                  
Навіть сумнівів не має:                 
Кожен з вас себе впізнає.
У «Кривому дзеркалі»          
Помилки навіть малі              
Завжди підмічаються,                         
В сюжеті відбиваються.
Отже,  любі тата й мами, 
Будемо відверті з вами:
Помилок у вас багато,
Будемо разом виправляти!
Якось вранці Вітю тато                 
Вів в садок і поспішав.
Що цікавого довкола,                                                   
Звісно, він не помічав.                                            
Фотовиставку зробили                                               
Педагоги для батьків,                                                            
Як пожежної безпеки                                                     
Научали малюків.                                                               
Як проводили заняття,
Гру сюжетну грали,                                     
Як пожежники про службу
Дітям розказали.
Та нема часу у тата                                                                    
Ті картинки розглядать,                                                         
Треба з сином попрощатись і…
Швиденько утікать.
Замість іграшки чи книжки                                          
Щоб синок не сумував,                                                           
Тато йому запальничку                                                           
У кишеньку заховав.
Вітя ж – хлопчик був тямущий,
Гаяти часу не став,
Друзям вогник свій чарівний
В ділі продемонстрував.                                                 
Як усе могло скінчитись
Можна лише уявить.
Що ж із татами такими вихователям робить ?
Щодня вихователь навчає діток:
- Як з мамою йдеш у дитячий садок
Обабіч дороги терпляче спинись,                 
Уважненько на світлофор подивись.
Як світло зелене іди, не зівай,                                    
А жовте засвітить зажди  зачекай.                          
Червоне побачиш стій, не йди!
Щоб лиха не сталось, не сталось біди!
Та часто в житті, на жаль, наші батьки.
Поспіхом роблять усе навпаки.                                     
На світло червоне дитину ведуть                                     
І приклад поганий їм цим подають.
Тихо у кімнаті.                                                          
Доні з лялькою граються.
Мама ліки дістає –                                               
Погано почувається.                                                           
«Ці пігулки треба пити,-                                         
Коли болить спина. 
Ця мікстура від застуди,                                  
Чи коли ангіна.
Краплі вип’ю - заспокоюсь,
А ви, діти, не зважайте,
Грайтеся тихенько»
Доні ляльку спати вклали
І пішли, як мати,
Від хвороб своїх дитячих
Ліки вибирати.
Від недугів та хвороби
Ліків є багато,                                                   
Від недбалості - нема,
Знайте, мами й тата!
В залі музика зранку лунає,
І на зарядку фізрук всіх скликає.
- Зайвий одяг, малята, знімайте,
Швидко чешки на ніжки вдягайте.
 Діти радісно в зал поспішають,
- Фіззарядка корисна -  всі знають.
- Ви Андрійка мого не чіпайте,                                  
Кофту, светр, тапці - не знімайте,
Хворобливий у мене синок,
Ледь побігає, бач - уже змок,
Потім кашель турбує і нежить,
У вас протяги, хто ж за цим стежить?
Почала фізінструктор вмовляти
Ви ж не ворог дитині, ви мати!
Хіба можна так сина вдягати?
І було б краще загартувати,       
Одяг буде лише заважати.
- Сину, так йди, мені краще знати!
Що з такими батьками робити?
Можна довго про все говорити.
І як між нами співпраці не буде
Здоров'я в дітей не прибуде.
 Зібралися малята на вулицю гуляти,                  
Кататись на санчатах чи у сніжки грати.
Вдяглася і Марічка, за дітьми поспішала.
- Марічко ,- вихователь стурбовано спинила,
- Вернися, ти забула з шафи рукавички взяти.
- Ні, їх сьогодні мені мама не стала давати.
На вулиці ж морозно і вітер, і сніжок.
Поглянь, є рукавички у мене і в діток.                                   
- А мама думала, що ми не йдем в мороз гуляти,
Тому нам не обов'язково ті рукавиці мати.
- Нам дуже прикро, коли мами
режим садка не знають,
Що при сприятливій погоді
діти щодня гуляють.
Щоб малюки були здорові,
не варто забувати,
Що для прогулянок слід одяг їм
відповідний мати.

 

 

 

 

 

 

 

 https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-povedinka-batkiv-priklad-dla-nasliduvanna-420289.html

Немає коментарів:

Дописати коментар