Тема: «Лічба предметів,
орієнтування в просторі»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей лічити
предмети в межах 5; закріплювати вміння порівнювати предмети за кольором,
формою, величиною; закріплювати поняття ( «більше», «менше», «стільки ж»);
розвивати вміння порівнювати множини предметів, орієнтуватися у просторі;
виховувати цікавість до занять з математики.
Матеріал: магнітна дошка, цифри від 1 до 5, курчатка площинні 5 штук,
зображення метеликів 5 шт., півник, квіти.
Структура заняття.
1.
Організаційний момент. Вітаночка.Запрошення від комах на весняну галявину.
2.
Дидактична вправа «Чудові квіти».
3.
Дидактична гра «Збери квіти».
4.
Фізкультхвилинка «Як піду я на лужок»
5.
Дидактична гра «Продовж ланцюжок».
6.
Дидактична гра «Посади бджілку на квітку».
7.
Дидактична гра «Посади комашку».
7.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар