Тема: «Троє поросят»
Програмовий
зміст:
продовжувати
вчити дітей переказувати казку близько до тексту, розуміти зміст казки,
правильно оцінювати вчинки героїв; збагачувати словник; розвивати зв’язне
мовлення; давати відповідь повними реченнями.
Ознайомити з правилами
поведінки із незнайомими людьми, вчити оцінювати небезпеку. Закріпити правила
екологічної поведінки. Вчити встановлювати причинно – наслідкові зв’язки. Розвивати
в дітей мислення, уяву, пам'ять.
Дати уявлення про первинні
економічні потреби, зокрема в житлі; первинні уявлення про природні та
матеріальні ресурси і проблему вибору (вибір житла).
Вправлятися у вмінні класифікувати
геометричні фігури.
Виховувати обачність; екологічно-доцільну поведінку; інтерес
до казок.
Матеріал: казка «Троє
поросят», онлайн-відеогра «Троє поросят».
Структура
заняття
1.
Вітаночка
Сюрпризний момент – загадка про
поросятко.
2.
Бесіда про героїв казок, яким у казці загрожувала небезпека.
4.
Д/г «З якої казки?».
5.
Фізкультхвилинка.
6.
Онлайн-відеогра «Троє порсят».
6.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар