вівторок, 26 квітня 2022 р.

Інтегроване заняття за мотивами казки

 Тема: «Троє поросят»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей переказувати казку близько до тексту, розуміти зміст казки, правильно оцінювати вчинки героїв; збагачувати словник; розвивати зв’язне мовлення; давати відповідь повними реченнями.

Ознайомити з правилами поведінки із незнайомими людьми, вчити оцінювати небезпеку. Закріпити правила екологічної поведінки. Вчити встановлювати причинно – наслідкові зв’язки. Розвивати в дітей мислення, уяву, пам'ять.

Дати уявлення про первинні економічні потреби, зокрема в житлі; первинні уявлення про природні та матеріальні ресурси і проблему вибору (вибір житла).

Вправлятися у вмінні класифікувати геометричні фігури.

Виховувати обачність; екологічно-доцільну поведінку; інтерес до казок.

Матеріал: казка «Троє поросят», онлайн-відеогра «Троє поросят».

Структура заняття

1.     Вітаночка

          Сюрпризний момент – загадка про поросятко.

2. Бесіда про героїв казок, яким у казці загрожувала небезпека.

4. Д/г «З якої казки?».

5. Фізкультхвилинка.

6. Онлайн-відеогра «Троє порсят».

6. Підсумок.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...