середа, 20 квітня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 Тема: «Порівняння форм предметів та множин»

Програмовий зміст: закріплювати знання про цифру від 1 до 5; учити визначати відмінні та схожі ознаки фігур; розвивати вміння знаходити геометричні фігури серед навколишніх предметів і порівнювати множини; виховувати позитивне ставлення до занять.

Матеріал: плоскі геометричні фігури одного кольору (квадрат, круг, трикутник), картки для гри «Знайди зайву фігуру», Білочка, 12 горішків.

Структура заняття.

1.     Вітаночка

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,  

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви! Бажаю вам я!

2.     Сюрпризний момент – Білочка з горішками.

3. Читання казочки про геометричні фігури

4. Дидактична гра «Що зайве».

5. Дидактична гра «Будь уважним».

6. Фізкультхвилинка за текстом вірша.

7. Дидактична гра «Розклади горішки».

8. Підсумок.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Місячник цивільного захисту

      Пам’ятка                                 для батьків та дітей щодо      збереження життя і здоров’я дітей     ЗМ ІСТ   Вст...