Заняття 43. Комплекс ЗРВ
Програмовий зміст: повторити вправи КЗРВ. Розвивати
координацію рухів під час виконання вправ, різні групи м’язів тіла. Виховувати
бажання дотримуватись здорового способу життя.
Заняття 43. Комплекс ЗРВ
Програмовий зміст: повторити вправи КЗРВ. Розвивати
координацію рухів під час виконання вправ, різні групи м’язів тіла. Виховувати
бажання дотримуватись здорового способу життя.
Марійка та зоряна мишка. Планета Земля
https://www.youtube.com/watch?v=QEx_jgqHYp4
Марійка та зоряна мишка. Таємниці місяця.
Розвиток мовлення
Тема: «Країни світу»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з глобусом, з особливостями поверхні Землі (гори, ліси, рівнини, пустелі, Світовий Океан); дати елементарні знання про життя людей у різних природних зонах; вчити називати різні народи світу; виховати інтерес до пізнання цікавої інформації про Землю.
Тема: «Життя птахів узимку»
Програмовий зміст: формування у дітей уявлення про особливості життєдіяльності та поведінку птахів у холодну пору року; сприяти розвитку пізнавального інтересу до природних об’єктів найближчого оточення; удосконалювати навички спостережливості та уваги; розвивати логічне мислення, пам’ять, зв’язне мовлення, уміння порівнювати, визначати основні ознаки; викликати співчуття до птахів, які потерпають узимку від холоду і голоду, готовність допомагати їм; виховувати дбайливе ставлення до природи, пізнавальний інтерес до довкілля.
Піший перехід до планетарію .
Програмовий зміст: розвивати
у дітей пізнавальний інтерес і розширювати уявлення про планету Земля та
навколишній світ; детальніше ознайомити з планетами Сонячної системи, розповісти
про особливості цих планет; формувати уявлення про планети, зорі; розвивати
інтерес до нового, невідомого в навколишньому світі; сприяти емоційному
реагуванню на красу небесної сфери; прищеплювати любов до рідного краю та
виховувати любов до рідної Землі.
Конструювання
«Журавлик»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про журавля як символа та оберега України; продовжити знайомити дітей з основними прийомами та способами конструювання з паперу; удосконалювати навички перегинання і складання паперу; навчити створювати об’ємний виріб способом орігамі; удосконалювати вміння використовувати лінію та її виражальні можливості для створення графічного образу; виховувати любов до рідного краю, до природи та до рідної мови; розвивати уяву, художній смак,образне сприймання навколишнього; вміння працювати з папером, фантазію вихованців, просторове мислення, дрібну моторику рук.
Тема: «Космічна ракета»
Тема: «Космічна подорож»
Програмовий зміст: ознайомити
дітей із загальної будовою Сонячної системи і назвами планет; підвести до
поняття Космосу, як простору, що існує за межами планети Земля; активізувати
лексичний словник: космос, зірки, сузір’я, сяйво, глобус, ракета, Всесвіт;
закріплювати уявлення дітей про професію космонавта або астронавта, значимість
їхньої праці та досліджень; розвивати уяві, фантазію, естетичний смак;
виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Матеріал: дидактичні ігри, відео презентація по темі
Структура заняття
1. Вітаночка
2. Бесіда «Що таке космос?»
3. Спільний перегляд відео про сонячну систему.
5. Пізнавальне відео про космос.
6. Д/г «Подумай і скажи?»
«Топ 15 ігор для розвитку пам’яті дитини»
Пропонуємо добірку ігор для розвитку пам’яті
дитини, які практично не вимагають попередньої підготовки, але дуже цікаві
дітям.
Заняття
20.
Тема:
«Літери
Нн, Пп.
Цифра 8»
Програмовий зміст: формувати
готовність дитини до письма,
систематично виконуючи письмові завдання в зошиті. Навчати писати цифру 8,
закріпити вміння виконувати завдання, слідуючи рекомендаціям написання різних
фігур. Закріпити вміння писати цифри 1-7. Ознайомити з написанням літер Нн та
Пп. Розвивати дрібну моторику рук, окомір. виховувати акуратність під час
виконання завдання, самостійність.
Тема: «Відбивання м’яча від підлоги»
Програмовий зміст: вправляти дітей в різних видах ходьби, повторити КЗРВ з кубиками, навчати відбивати м’яч від підлоги, вчити стрибати через коротку скакалку. Розвивати спритність під час вправляння з м'ячем. Виховувати бажання займатися фізичними вправами.
Літературне образотворення
Тема: «Слухання вірша Г.Бойко «Про Юру і
фізкультуру»»
Програмовий зміст: учити дітей розуміти
зміст вірша, стежити за розвитком подій; відповідати на запитання вихователя,
висловлювати власне ставлення до героя вірша; стимулювати відповіді-міркування
на поставлені запитання; збагачувати та активувати словниковий запас дітей; формувати
вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; спонукати до запам'ятовування
віршованих рядків; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності;
розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття та
справедливості.
Структура заняття
1.
Вітаночка
2.
Гра-пантоміма
«Скульптура».
3.
Д / г «Я знаю
слово»(спортивна тематика)
4.
Відгадування
загадок про спорт.
5.
Фізкультхвилинка.
6.
Слухання
вірша Г.Бойка «Про Юру і фізкультуру».
7.
Бесіда за
змістом вірша.
Тема: "Скрипковий ключ та його сім подружок"
Програмовий зміст: спонукати дітей до емоційного прослуховування музичних творів; вчити стежити за розвитком музичного образу; продовжувати вчити дітей виражати свої почуття від почутої музики; виховувати інтерес до музики.
«Зимовий сон зернинки»
Програмовий
зміст: активізувати пізнавальну діяльність спрямовану
на природні явища. Спонукати
до самостійного вибору способів
та засобів їх художнього перетворення.
Заняття 42 Комплекс ЗРВ з кубиками. Підлізання під мотузку. Стрибки через коротку скакалку.
Програмовий зміст: закріпити КЗРВ з кубиками. Вправляти у підлізанні під мотузку лівим та правим боком, стрибках через коротку скакалку. Розвивати координацію рухів, формувати вміння контролювати своє тіло. Виховувати бажання систематично виконувати фізичні вправи.Програмовий зміст: продовжувати розвивати вміння орієнтуватися у часі; систематизувати уявлення про частини доби; виховувати працьовитість, відповідальність. Виховувати уважність під час виконання завдань.
Загадки про частини доби.
Гра «Не помились»
Заняття 43.
Тема: "Вправа "ластівка", стрибки через скакалку вправо-вліво"
Програмовий зміст: вправляти дітей в різних видах ходьби, повторити КЗРВ з кубиками, навчати робити вправу "ластівка", вчити стрибати через скакалку вправо-вліво. Розвивати координацію під час вправи на рівновагу, спритність під час вправляння з мячем. Виховувати бажання займатися фізичними вправами.
"Професії медицинських робітників"
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з професіями лікарів: педіатра, стоматолога, окуліста, надаючи доступні відомості про зміст та особливості їх роботи; розвивати уважність, зосередженість, бажання піклуватися про своє здоров’я; збагачувати лексичний запас назвами професій лікарів; виховувати повагу до професій медичних працівників.
Структура заняття
1. Вітаночка
2. Загадка
3.Уявна подорож "Дітворі про лікарів"
4. Фізкультхвилинка
5.Дидактична гра "Кому потрібна допомога лікаря?"
https://www.youtube.com/watch?v=uZuR3QN1f2Q
6.Підсумок
Фізична культура на повітрі
Заняття 41.
Комплекс ЗРВ з кубиками
Інтегроване заняття "Ігрові цікавинки від феї Намистинки"
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей працювати з намистом; ознайомити з цікавими фактами про нього. Вчити дітей розв’язувати задачі на збільшення числа на одиницю. Продовжувати вчити вимірювати довжину предметів за допомогою умовної мірки. Закріплювати знання про геометричні фігури та їх характерні ознаки (подібність і відмінність). Розвивати комунікативні та мовні навички; вправляти у виразному читанні віршів. Збагачувати словниковий запас дітей. Сприяти розвитку дрібної моторики рук у дітей: розвивати точність і координацію рухів рук та очей; зорове і слухове сприйняття, пам'ять; словесно-логічне мислення. Стимулювати творчу уяву, фантазію в процесі ігрової діяльності з намистом. Виховувати особистісні якості: уважність, кмітливість, посидючість; навички самоконтролю; інтерес до пізнавальної діяльності.
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про те, що здоров'я - головна цінність людського життя. Уточнити уявлення про роботу працівників аптеки, загальне призначення аптек – одна із ланок медицини вцілому. Розвивати вміння піклуватися про своє здоров'я. Виховувати у дітей правильне ставлення до здоров'я.
Малювання
«Зима в творчості українських художників»
Програмовий зміст: активізувати знання дітей про зиму; формувати вміння і навички гармонійного поєднання кольорів; повторити поняття про холодні і теплі кольори; розвивати зорову пам'ять, образне мислення, уяву; виховувати естетичний смак і почуття прекрасного.
Валеологія «Квітка здоров’я»
Програмовий
зміст: закріпити знання дітей про основні чинники
здоров'я та способи зміцнення свого організму; вчити дотримуватися правил
особистої гігієни; виховувати в дітей свідомість того, що людина
частина природи, встановлювати гармонійні взаємини з природою; сприяти
профілактиці й усуненню шкідливих звичок;
вчити дітей розуміти, що людина хворіє тоді, коли не береже своє
здоров’я. Продовжувати формувати у дітей культурно-гігієнічні навички як важливий
засіб зміцнення фізичного здоров’я. Розвивати емоційну сферу у малят.
Створювати умови для позитивних емоцій дитини, гармонійного розвитку. Виховувати
почуття взаємодопомоги, дружби; розвивати мислення, мовлення, пам’ять, увагу.
Структура
заняття
1.
Психогімнастика «Привітання»
2.
Правила квітки здоров’я.
3. Д/г «Збережемо своє здоров’я».
4. Фізкультхвилинка.
5. Загадки про предмети гігієни.
6. Д/г «Що для чого потрібно?».
7. Гра «Добре-погано»
«Овочі і фрукти» (папір)
Програмовий
зміст: розширити знання дітей
про те, що вітаміни містяться у свіжих овочаха і фруктах; формувати вміння відгадувати загадки. Розвивати пізнавальну активність,
дрібну моторику. Виховувати цінне ставлення до свого здоров’я, бажання
загартовуватись; інтерес до відображення
уявлень про природу в конструюванні.